25 Mayıs 2009 Pazartesi

tiim fortrıss 2

geçen hafta steam yükledm gene niye yükledim hatırlamıyorum da baktım orda tf2 duruyo hala hadi bi yükliyim lan nolcak dedim demez olaydım,bir haftadır ruh hastası gibi tf2 oynuyorum! well senin, grain benim, spylar evden uzak, medicler baldan tatlı diye diye beynim kulaklarımdan akana kadar oynuyorum.
demin oyunu kapadım(yatıcam şayet birazdan) bi an dışardan sentry sesi geldi sandım elim mouse a gitti bomba atıcam güya :S son roundda tamamen demoman oynadım ve son noktayı tam 15 dakka savunduk sentry ve bomba sesleri hala kafamda yankılanıyo.
şunu anladım ki cp lerde feci sıçan takımımız (ki hep değişiyo bende onu anlamadım ya nyse) vagon itmelerde kralını tanımıyo arkadaş! hele ki iş defansa düşsün ki bel kemiği olmakla gurur duyuyorum (H) kuş uçurtmuyoruz şerefsizim blog!
neyse yatayım ben öptm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder