9 Mayıs 2009 Cumartesi

bir takım esprili falan yazılar

şmdi ogan dan özendim böle esprili neyin şeyler yazıyo tabi güzel bi insan sonuçta,bende yazıyım bişiler bakalım nolcak dedim de,şimdi yazarken bile saçma geliyo ne lan bu. öyle paragraflı büyük harfli virgüllü falan yazmaya da hiç kasamıycaım için e haliyle benden başka okuyan da olmayacaı için kendmce takılayım şurda bi elleşmeyin 2 dakka. bak ama şimdi gene bi kitleye hitaben yazıyo gibiyim demin dedim daha bi ben okucam diye ama hani belki ekmek çıkar umuduylan diye gidiyodum da bu manyak her dakika otomatik kaydederken ekranı anlık bıcırtıyo konsantre bırakmıyo adam da pehey. neyse hacı şunu bi yayınla diyelim bakalım nası durcak fon da falan,çok önemli işler ya bunlar.

2 yorum:

  1. ahah seçmiş toplu benekli arkaplanı göze mi hitap ediyo başka bi tarafa mı belli deil xD

    ay lev ye (L)

    YanıtlaSil
  2. random bastım onu şimdi dönüpde elleşemedim dursun böle

    YanıtlaSil