25 Mayıs 2009 Pazartesi

sosyal tespit!

geçen şenlikte förbiyle oturuyoruz çimlerde ilerde bi grup erkek vatandaş voleybol niyetine topu felan iteliyo işte anladınız. sonra gruba bi adet kız katılıyor ve sosyal tespit durumu başlıyor:
-az önce topun peşinden koşmaya üşenen insanlar şimdi utanmasalar havada şoryuken falan çekip 2 parende atıp topa vuracaklar,gereksiz anlamsız ve aşırı bir enerji bünyelerini sardı,sebebi ise aşikar(aşikar demek istedim sadece doğru mu kullandım bilmiyorum olsun).
-top hep kız kişiye atılmaya çalışılıyor,sanki kıza en çok ben top atarsam akşama kesin seks olur düşüncesi var tüm akıllarda.
-erkekler arasında şov yapma yarışı başladı,ilk maddede deindiğim gibi 2 dakika önce öylesine oynanan top şimdi adeta kendini ispatlama arenasına döndürdü ortamı.
-buna benzer tespitler yapıp dönüp förbiye dedim ki: şimdi fröyt gelse ben anlamadım bunları arkadaş der mezarına döner dedim.
-end of sosyal tespit vol.I

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder