9 Mayıs 2009 Cumartesi

salonda uyuyolar lan!?!

ev arkadaşım haso ile sevgilsi meneş ne akla hizmet ise salondaki çekyatta kıvrılıp uyumuşlar. bütüngün çilesini benim çektiim yeni köpüşümüz pato ise yanlarına aynen sokulmuş uslu uslu uyuyor.ha şimdi sosyal tespit falan ederdim bişiler derdim ama demicem niye benimde uykum geldi feci ondan.

o deilde geçen gün ogideyken bende oginin salondaki koltuunda uyumuşum,hatta üstümü falanda örtmüşler,bi ara birisi bacaklarımdan tutup çekti falan diye hatırlıyorum ama bilemedim o kadarını.

sonuç olarak diyorumki(bu arada paragraf yaptım lan 2 oldu bak) insanlar bazen salondaki koltuklarda uyuyabiliyolar.

2 yorum:

  1. olum sen de git yanlarına korkunç bi rüya gördüm de alsınlar koyunlarına.

    mutlu bir aile tablosu

    YanıtlaSil
  2. 1-sığmam
    2-tiksinirim lan
    3-kimin eli kimin götünde durumu yaşanabilir
    4-dönde götünü ört (uykum var)

    YanıtlaSil