31 Mayıs 2009 Pazar

sabah gezmesi (L)

gece 4.30 gibin ogirella dedi kak gidek yürüyüş felam,orrayt dedim taksi parası girmesin diye 6 da çıktım evden,aslında tam 4.30 da güneş doğmadan çıkabilsek daha bi seksi olcaktı ama ossun. taksiye gidene kadar günlük güneşlik ama bomboş sokaklardan geçtim,boşluğun tadını çıkardım,ogiylen buluştuk ogilerin orda, heryer bomboş lan!

kuğuluya geçtik termostan kave içtik sigar içtik konuştuk ettik güldük hüzünlendik kızdık eğlendik,heryer hala bomboştu lan! bide kuğuluda simit aldık kuş neyin besledik,selam veren ağaçlarla konuştuk,ogan sabır taşı olup güvercin tuttu lan!

8.30 gibin mekdanılsa gittik (eed açıkmış hatta 6.30da açıyolarmış oha dedik) çay içtik oturduk,nargile içelim dedim açık yer bulamadık , ogi nazlandı kızılaya gelmeye otobüse bin diye tutturdu,harran üniversitesi folklor şeysilerine baka baka fantazisyel iskenderciler ile içli dışlı ola ola otobüse gittik,güzeldi ben sevdim^^ bomboş tunalı sokakları adına!

2 yorum: