24 Mayıs 2009 Pazar

saat den falan anlamam ben!

şenliğe gidelim dedim dur daha lan çok erken dediler,nereye kime göre erken dedim bastım gittim saatlerce mal mal oturdum,förbi yannız komadı saolsun,ogide uğradı arada onada mucx,denizi bekleyem bari dedik adam salına salına 8 de geldi ki biz de tam çıkıyoduk,ha tamam ben yanlışım burda biliyorum biz çıkarken millet yeni geliyodu ama ben böleyim işte naparsın hacı,iyiydi lan gene fena deildi öyle deme,halat çektik elim kanadı falan ama eğlendik bi nevi,neyse hacı dinleneym ben mucx

3 yorum:

  1. kızı da bağlasam tam olacaktı aq, güzel şenlik yaşadık ki yurda girince beni bi hüzün rüzgarı titretti, canım kanım orda kaldı

    YanıtlaSil
  2. lan dedik o kadar duralım istiyosan diye,abicim kızı bana ayarla desen gidip bağlardım ama demedin kendi kaybın förbicim

    YanıtlaSil
  3. kafamı duvara vurmaktan kafam gözüm açıldı, iki dakika hastaneye gidip pansuman yaptırayım...
    O kız için dökülen ikinci kandır bu, bi daha görürsem akşamına action var artık. Ama önce sana haber vericem bağla şunu diye

    YanıtlaSil