9 Mayıs 2009 Cumartesi

msn halleri diyede ekleyelim aman kusur kalmayalım

absurdia-monokromatik kedisever:
müsteşarın olayım çıtla beni çekirdek gibi içimden çıkanı yut çiğneyip dilinde dolandırıp
Dr.Strangelove:
dil mil deme ama bana bi haller geliyo şemsettin
Dr.Strangelove:
bu arada blogum var bunları falan eklerim acımam
Dr.Strangelove:
mwaha
absurdia-monokromatik kedisever:
hadi ya :D
Dr.Strangelove:
ha kimse giripte okumuyo o başka
Dr.Strangelove:
ama potansiyel bi tehdit unsuru genede
absurdia-monokromatik kedisever:
bende oya başar olarak bi otel odasında tuvalete girmek için bir kadını sabun kaplı bir salça kutusunun şifresini çözerek içeriden çıkardığım rüyadan beri bunları bloglayım diye blog aldım :D
absurdia-monokromatik kedisever:
boş daa :D
Dr.Strangelove:
ohara o ne lan öyle
Dr.Strangelove:
bende ogandan geri kalmamak için açtım
Dr.Strangelove:
yazdım bişiler
Dr.Strangelove:
dur şunuda ekleyeyim
Dr.Strangelove:
kız neyin okur güler verir falan belki xD

2 yorum:

  1. olm boşalmasaydın bloga sakin :D

    YanıtlaSil
  2. yok yok gazı aldım daha bırakıcam buraya ne görsem ne duysam , bir nevi gossip girl lük yaşatıcam burlarda xD

    YanıtlaSil