2 Ağustos 2009 Pazar

rage of diabolic

Kaan | Rosephilia:
şu
Kaan | Rosephilia:
forumlara gelip
Kaan | Rosephilia:
17 yaşında olup da
Kaan | Rosephilia:
7 senedir frpciyim
Kaan | Rosephilia:
diyen
Kaan | Rosephilia:
tiplere hastayım
Kaan | Rosephilia:
anamın amında cradle of filth dinleyip vtmde lasombra oynuyodum ben de
Dr.Strangelove:
kfeowg
Dr.Strangelove:
forumları ondan bıraktım ben
Dr.Strangelove:
hiçbi foruma bakmıyorm artk
Kaan | Rosephilia:
üç beş tanesine bakıyorum ama
Kaan | Rosephilia:
sadece haber falan
Kaan | Rosephilia:
konularına
Kaan | Rosephilia:
yazıyorum
Kaan | Rosephilia:
ona rağmen andaval mıknatıslığım devam ediyo
Dr.Strangelove:
andaval çok güzel bi kelime ama
Dr.Strangelove:
dilde kayıyo
Kaan | Rosephilia:
olm
Kaan | Rosephilia:
frp karakteri yaratıcak
Kaan | Rosephilia:
başlıyo anlatmaya
Kaan | Rosephilia:
şimdi ben böyle zübürüptörenlerin dokuzuncu ailesinden gelen seksist bir yaşam formuyum
Dr.Strangelove:
seksist
Kaan | Rosephilia:
karanlığa girince +8 str +12 yarrak +30 amcık bonusu alıyorum
Dr.Strangelove:
KGOAG
Dr.Strangelove:
KEWPG
Kaan | Rosephilia:
gündüzleri eğer çifte telli oynayarak yürüyorsam etrafımdaki insanlara +4 hide sikişi veriyorum
Dr.Strangelove:
xD
Kaan | Rosephilia:
ayrıca kılıcım orospu amından yapılma her vurduğumda birini döllüyorum
Kaan | Rosephilia:
falan
Kaan | Rosephilia:
lan lan lan
Dr.Strangelove:
KGOAWEG
Dr.Strangelove:
AKWEGOPGWEPO
Kaan | Rosephilia:
diyemeden
Kaan | Rosephilia:
devam ediyo adam
Kaan | Rosephilia:
bana dönüyo dim
Kaan | Rosephilia:
di em
Dr.Strangelove:
sen ne ara diem oldun
Kaan | Rosephilia:
yok yok
Kaan | Rosephilia:
ben dm olmadım
Kaan | Rosephilia:
di em bana dönüyo
Dr.Strangelove:
he
Kaan | Rosephilia:
archerım, +2 oklarım var kendi el yapımım, masterwork yayım var kendi el işim çalışıp yapmışım, insanım, üzerimde leather set var
Kaan | Rosephilia:
bitiriyorum
Kaan | Rosephilia:
şunu yapmak bu kadar mı zor
Kaan | Rosephilia:
-.-
Kaan | Rosephilia:
herkes chuck norrisi frp karakteri diye
Dr.Strangelove:
dur
Kaan | Rosephilia:
oynamaya çalışıyo
Dr.Strangelove:
bişi yazma
Dr.Strangelove:
dur
Dr.Strangelove:
bloga gidicek komple

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder