6 Temmuz 2009 Pazartesi

wc deki güvercin

yaklaşık 1 saat önce wc ye gittim işte efendim doğal ihtiyaclarımı giderdim (bknz sıçtım) tam dergi okuyorum falan,bi sesler geliyo noluyo lan dedim fırladım ayağa, wc deki o ufak pencereler olar ya, orda bi güvercin cama vuruyo deli gibin. nerden girmiş nası becermişse geride çıkamıyo garibim.şimdi demek isterdim ki aldım onu sonra balkondan saldım özgürce uçtu bana sevap yazıldı falan, değil. bikere boyumun ucu ucuna yettiği pencere aşağı doğru açılıyor, açarsam kuş deli gibi çırpınarak ben daha tutamadan duvarlara çarpacak bişiler yapacak. sonracıma tırstım eed veteriner olcaksın falan bırak şimdi sen hiç güvercin gagası yememişsin belli.neyse efenim ama vicdanımda el vermedi, mutfağın camı hazırladım, odamdan kar eldivenlerimi aldım, tek elle camı açıp öbür elle tutmaya çalışcam, huff dedim wc ye geri geldim... kuş gitmişti -.-

1 yorum: