21 Haziran 2009 Pazar

ebeler sigaralar ve amözler hakkında

bugün herhalde sigarasız geçen 7inci günüm 6da olabilir bilemiyorum,günler geçmek bilmiyor sigara ile birlikte pato 2 çalışmaya başlamıştım(bırakmayla birlikte olcak o da silemedim işte öf) ve her boku hatırlayıp unutup duruyorum. sınava 2 gün var (23ünde,bugn 21i işte bugünle birlikte yani hacı) geçemezsem kafayı feci çizicem eed.işin daha beteri 24ünde yani ötesi günde pato1 sınavım var ki daha bikaç sayfa baktm sadece. asıl onu geçemezsem daha bi sıyırcam hatta belki okulu bırakıcam-bıraktırıcam. tabi şimdiye kadar başlıkla alakalı bişiy yazmadım gibi olmasına rağmen aslında tamamen başlıkla alakalı oldu bu yazı(ki enderdir benim kitabımda)
şu 2 sınav bitsin bikaç skindirk sınav kalıyo onlarda bitsin bi tatil gelsin istiyorum artık lütfen mk yani. sonra yaz boyu sıkıntıdan burları doldururum zaten hep ama olsun sınavsız sıkıntı gibisi yok(Y)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder